sobota 18. května 2013

Inspiration ♥1

Rozhodla jsem se zapojit do meme od Nikki Finn a to do meme Inspiration. První příspěvek jsem pojala krapet jinak - sami uvidíte! :))

Znáte to, nemáte co dělat a jen tak projíždíte internet. Při takovémhle mém putování jsem narazila na dorty a to ne jen tak ledajaké. Mrkněte sami! :)) 
 Mimochodem, pokud náhodou nevíte, jaký dort chcete k narozkám, v tomto článku jistě najdete nejednu inspiraci =D.


The Vampire Diaries
 
 

Twilight



Pretty Little Liars


The Lying Game


Hunger Games

Harry Potter
Osobně naprosto nechápu, jak někdo dokáže něco tak úžasného vůbec udělat :)).
Tak co? Jaký byste si dali? :)) 

7 komentářů:

  1. Krása! Určitě PLL a HP. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, to je paráda. Twillight se mi asi líbí nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné ;) Brala by som asi všetky... možno okrem Lying game ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, to je pak škoda to jíst :D

    OdpovědětVymazat
  5. To není už normální pečení, ale umění! Hrozně obdivuji lidi, co to dokáží. Jsou krásní, hned mám chuť a to na všechny :)

    OdpovědětVymazat