středa 6. listopadu 2013

Recenze: Tygrovo prokletí

 
Kniha: Tygrovo prokletí
Série: Tygří sága
Autor: Colleen Houcková
Počet stran: 408
Vazba: Hardback
Vydáno: 2012/04
Nakladatelství: CooBoo


Vášeň. Sudba. Čest. 

Byli byste ochotni to dát na misky vah, abyste mohli změnit svůj osud? 

Sedmnáctiletou Kelsey Hayesovou by nejspíš ani ve snu nenapadlo, co jí čeká tohle léto; že se bude pokoušet zlomit tři sta let starou indickou kletbu. A to se záhadným bílým tygrem Renem. Na druhé straně zeměkoule. Ale přesně to se stane. Kelsey je vtažena do dobrodružství, kde na ni číhají temné síly, prastará magie a mystikou zahalené světy, v nichž není nic takové, jaké se na první pohled zdá. Nakonec musí riskovat vše, aby pochopila dávné proroctví a mohla tak kletbu zrušit navždy.
 

Prokletí tygra je prvním dílem romantické fantasy série, který vás strhne a zanechá ve vás pocit nenaplněné touhy.

*******

Stále jsem na okraji propasti. No, ve skutečnosti jsem stála v jedné z oregonských kanceláří ve frontě na brigádu, ale připadalo mi to jako okraj propasti.  

Obálka, aneb co je hned po příběhu na knize to nejdůležitější     
Myslím, že knížku stojí za to mít doma už jen díky té přenádherné obálce! ;) Je to totiž jedna z nejkrásnějších, jaké jsem kdy viděla! :3 I celkové zpracování knihy je hrozně hezké.


První pohled, aneb mé očekávání 
Na knížku jsem se opravdu strašně moc těšila. Ani nevíte, jak jsem doufala, že mě nezklame ;). A naštěstí se tak nestalo...  

Knižní trailer


Pokud máte chuť a chcete se i trochu zasmát, můžete mrknout na mojí gif recenzi na tuto knížku tady ;).

Vzhůru k příběhu, aneb mé pocity z něj
Tygrovo prokletí mě rozhodně nezklamalo. Příběh má svoji originalitu, ať už je to jen tím prostředím, kde se odehrává. Hrozně se mi líbila celková atmosféra příběhu, autorka této knížky má opravdu dobrý styl psaní, který mi sedl. Umí velice dobře vyprávět a vy se můžete krásně vžít do příběhu.


Nejvíc mě ale fascinovaly jeho oči. Byly to totiž oči mého tygra, stejně pronikavě kobaltově modré.


Tento příběh o kletbě indických princů stojí opravdu za to. Je velice dobře promyšlený, propracovaný a skvěle popsaný. U knížky se člověk prostě nemůže nudit, děj plyne krásně rychle, občas se sice na něčem krapet pozdrží, vy tomu ale ani nemáte možnost pomalu věnovat pozornost, protože vás příběh zkrátka pohltí a jen tak nepustí. 

A pokud se na chvilku soustředíme na postavy? Hlavní hrdinku Kelsey jsem si nejprve oblíbila, ke konci knížky mě ale popravdě začala pěkně štvát. Myslím, že své chování trošku přeháněla a vůči Renovi to nebylo moc fér. A tím se dostáváme k hlavnímu mužskému hrdinovi - Ren. Rena jsem si hoodně oblíbila. Už jako tygra jsem ho měla ráda, kdo by mu taky odolal, co? :) A pak přichází na scénu Kišan, alias ten horší bratr? :) Nevím, ještě jsem si na něho vyloženě neudělala svůj názor, zatím mi ale nijak nevadil, i když se přiznám, že jsem od něho pořád čekala nějakou habaďúru =D. 

Zastavili jsme se ve stínu pod korunou jednoho stromu. Stála jsem úplně klidně a tiše, protože jsem se bála, že kdybych něco řekla, řekla bych něco, čeho bych později litovala.


Shrnutí
Suma sumárum, knížku vám můžu s klidným srdcem doporučit. Myslím, že se bude líbit jak mladším tak starším čtenářům, každý si v ní něco najde. Možná že vás trochu zarazí, že jsem nedala plný počet hvězdiček, když tady o knížce celou dobu tak básním. Je to proto, že i přesto všechno, že se mi knížka opravdu hodně moc líbila, něco málo mi tam chybělo nebo jak to říci. Něco malého mi tam prostě vadilo, něco, kvůli čemu jsem prostě nemohla +dát úplně plný počet hvězdiček. Možná, že jsem jen zbytečně puntičkářská, možná. Zkrátka věřím, že další díl může být ještě lepší! :)


* zdroj anotace a obálky - cooboo.cz
* zdroj doplňujících obrázků - google.cz
* zdroj videa -YouTube.com
 

Žádné komentáře:

Okomentovat