sobota 13. října 2012

On my wishlist ♥24


Meme z tvorby Book Chick City.
Cílem je ukázat každou sobotu pár knih, které bychom si přáli mít ve své knihovničce. Mohou to být knihy nové, staré, ale i knihy, které zatím nevyšly.

 

Bettina Belitz  Rozdělená srdce
 Po přestěhování je sedmnáctiletá Elisabeth naštvaná snad na celý svět - přišla o všechny kamarády, na venkově není moc příležitostí k zábavě a navíc rodičům to tam naprosto vyhovuje. Všechno změní setkání s Colinem. Proč ji tento kluk od začátku neuvěřitelně přitahuje, to nedokáže vysvětlit...



 

Lisa McMann 
Lovkyně snů 3: Osudové rozhodnutí 
Jmenuju se Janie a věřila jsem, že vím, co mě v budoucnosti čeká. Myslela jsem si, že jsem s tím smířená. Nesnesu však pomyšlení na to, že stahuju Cabela s sebou. On je skvělý a já na pokraji sil. Musím navždy zmizet, aby mohl žít naplno...





Tentokrát jsem si do wishlistu vybrala dvě novinky od nakladatelství FRAGMENT. Rozdělená srdce mě
docela zaujala svojí anotací. Na Lovkyni snů se hodně těším, jsem zvědavá, jak to celé nakonec dopadne! :)

1 komentář: