úterý 18. března 2014

Mé knižní série (5)

Tento projekt vymyslela Roxanne a jeho cílem je představit ostatním série, které máme v knihovně, a odpovědět na pár otázek. V tomto příspěvku se podíváme na zoubek sérii...



Bavettovi
(Kateřina Petrusová)

Nebezpečná láska - RECENZE
Nepřítel mého nepřítele - RECENZE
Zakázaná přitažlivost - RECENZE


Jak ses o téhle sérii dozvěděl/a? 
Přesně ani už nevím, zřejmě z nějaké pochvalné recenze.

Kolik dílů jsi zatím stihl/a přečíst?
Všechny tři.

Co na tuhle sérii říkáš? 
Miluji ji! :)

Který díl z celé série máš nejraději? 
Všechny tři díly se mi strašně moc líbily. Úplně nejraději mám ale asi první knížku - Nebezpečná láska

Jaká je tvoje oblíbená postava, proč? 
Vybrat jen jednu oblíbenou postavu je naprosto nemožné! V každé knížce jsem si hodně oblíbila jednotlivé hlavní hrdiny - jak Page s Mikem, tak Roberta s Jo a i Henryho s Emily. Skvělý byl ale i Johny s Theresou. 

Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát? 
Matku Mika a Roberta. Tu ženskou jsem neměla opravdu hooodně ráda! 

Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc? 
=D Rozhodně naše české obálky jsou lepší =D

Která obálka se ti líbí nejvíc? 
Jak první, tak druhý i třetí díl mají opravdu povedené obálky! Ale vybrat jen jednu?! Dobře, tak možná že třetí díl, ale stejně je to dost vyrovnané...

Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?
Scéna? Knížky jsou plné naprosto úžasných scén!! Nerada bych ale spoilerovala.

Chceš ještě něco dodat?
Pokud jste tuto sérii ještě nečetli, rozhodně vám ji doporučuji všemi deseti!! :)) Já sama zrovna uvažuji o re-readingu ;)

6 komentářů:

  1. Ta odpověď s porovnáním obálkami z originálu a ČR... :D Docela závidím, ještě mi chybí Zakázaná přitažlivost :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem třetí díl přečetla za víkend a bylo to úžasné, miluju tuhle sérii a jsem strašně ráda že ji napsala česká autorka! :) Nejradši bych si teď přečetla ten první protože si myslím, že ten byl nejlepší :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím, Katka Petrusová je skvělá spisovatelka! :)) Přesně, taky si musím co nejdříve celou sérii zopáknout :))

      Vymazat
  3. Tuto sérii bych si chtěla přečíst. :)

    OdpovědětVymazat