neděle 30. prosince 2012

Měsíční chvástačka - prosinec 2012


Meme pořádané Judit.
Jde o to ukázat knihy, které jsme si za daný měsíc koupili, dostali darem či za recenzi, nebo vyhráli...
 
 
 
 
Další příspěvek do tohoto meme, akorát že bude trošku jiný. 
Tentokrát jsem se totiž rozhodla natočit video... :))
  
 
 
 Omlouvám se za svoje přeřeky apod... - příště se určo polepším! :))) 
 
 
Všechny knížky pohromadě 
 
 
A protože je zítra poslední den roku - nebo-li tedy Silvestr, ráda bych vám popřála hodně štěstí a zdraví do nového roku 2013. Ať se vám všechno vydaří a ať jste spokojení... :))
 
Ellie
 

13 komentářů:

  1. Moc pěkné :) Těším se na další videa.. Útěk je úžasná kniha a pokud si přečetla Drakii jedním dechem, tak nevím, jak zvládneš dvojku, protože je ještě lepší ;).. VA ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)) ... Zrovna Útěk čtu a moc se mi líbí, četla bych pořád, jenže ta škola... :(( :)

      Vymazat
  2. Vážně krásné video. :)))) Už se moc těším na další tvá videa. A druhý díl Drakie si určitě brzo přečti, protože je prostě perfektní, mě samotné se líbil strašně moc, dokonce víc než první. :))) A všechny knížky máš krásné, přeju ti, aby se ti všechny líbily. :)))) A s tvým názorem na VA nemůžu neý souhlasit. :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju :))) .. Drakie 2 zrovna čtu a moc se mi to líbí, kéž bych měla na čtení víc času.. :)

      Vymazat
  3. Skvělé video! Už se těším na další! Mě tak hrozně baví ty videa sledovat... A pěkná nadílka. Druhý díl Drakie si chci hrozně přečíst, dufám, že se k němu brzo dostanu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! :))) ... Mě taky baví sledovat ostatní videa :D :))

      Vymazat
  4. Komplet Vampýrské závidím :-)♥

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé video, už se těším na další!:) a krásné úlovky, VA je takhle v kompletu boží:D Je to úžasná série! A Jestli zůstanu doporučuji:)
    Kelsí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)) ... Jjj, VA je prostě skvělá! =)) - zrovna jsem dočetla 3. díl a ten konec - BOŽE! Co nejdřív se musím vrhnout na čtyřku! xD :))

      Vymazat
  6. Super video, těším se na další :-) Jinak hezké knihy...

    OdpovědětVymazat