středa 26. prosince 2012

Waiting on Wednesday (♦14)

 

Waiting on Wednesday je středeční meme, pořádané Breaking the Spine. Cílem je vybrat jednu knihu, kterou si chcete přečíst.

Drakie *2 - Útěk
Sophie Jordan

Anotace: Jacinda vyzradila tajemství svého drakijského kmene, aby zachránila chlapce, kterého miluje. Převtělila se kvůli němu před lidmi, a tak porušila jedno z nejpřísněji dodržovaných pravidel. Teď se ale musí ke kmeni vrátit, s vědomím, že Willa možná už nikdy neuvidí. Will má zastřenou paměť a jeho vzpomínky na onu osudnou noc a slib, který Jacindě dal, jsou zřejmě ty tam. Za své prohřešky a za to, že z drakijského města utekla, ale hlavně proto, že se zamilovala do lovce draků, Jacinda přichází o výsadní postavení i o nejlepší kamarádku Azurku. Cítí se strašně osamělá a začíná pochybovat o tom, jestli přece jen nedělá chybu, když se vzpírá kmenovým pravidlům, a jestli by se jim neměla nakonec podrobit. Přesto se upíná k naději, že na ni Will úplně nezapomněl, najde ji a zase budou spolu. Může se její přání splnit a bude schopná případně s Willem odejít a všeho se vzdát?


Proč si ji chci přečíst:
Před nějakou dobou jsem četla první díl Drakie a strašně se mi líbil :). Pokračování Drakie : Útěk jsem nenašla pod stromečkem, takže si ji budu muset co nejdříve pořídit sama, jsem na ní totiž děsně zvědavá! :))

* zdroj anotace a obálky: cooboo.cz 
 

4 komentáře:

  1. Nevíš, kdy vyjde třetí díl?;) Už se nemůžu dočkat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naposledy jsem četla, že by měl vyjít koncem března 2013 :)) To je za chvilku! =D

      Vymazat
    2. Super, a nevíš, jak se bude jmenovat? :D

      Vymazat
    3. Bohužel nevím, zatím jsem to nikde nenašla :(

      Vymazat