sobota 21. září 2013

I´m obsessed with... (1)


Meme, které pořádá Emily.L
V tomto meme jde o to, úkazat vám něco, na čem jsem závislá. Může to být cokoli. Hudba, sport, jídlo... zkrátka něco, co mám ráda. :) 



V prvním příspěvku do tohoto meme jsem se rozhodla vám ukázat něco, na čem poslední dobou řekněme strašně ujíždím a tím jsou...

Sovy

Před nějakou dobou jsem prostě propadla sovám. Někomu to asi bude připadat divné =D. Jednoduše řečeno, v poslední době prostě tak nějak vyhledávám všechno, co má na sobě sovu =D. To zní asi ještě mnohem divněji, ale řekněte, nejsou sovy prostě roztomilounké? :))Do budoucna si hodlám nějakou pořídit domů! =D


Do budoucna si hodlám nějakou pořídit domů! =D
 






Co se mi taky strašně moc líbí jsou různé řetízky, náramky a tak dále právě se sovičkami...


 A to by bylo k mé menší posedlosti sovičkami asi vše :).

4 komentáře:

  1. Zlaté fotky. :) Ty serepetičky, co se nosí se mi taky moc líbí. Chtěla bych řetízek. :D :) Ten je božský :D Já mám doma náušnice. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Videla si už takú maličkú sovu s veľkými očami? Vraj je to sova vhodná na domáci chov ako domáci miláčik. Je veľmi rozkošná. Vyhľadaj si fotky :)

    OdpovědětVymazat