RC Recenze: Počkám na tebe

Autor: J. Lynn
Počet stran:  368
Vazba: Hardback
Vydáno: 2014/02
Nakladatelství: Baronet

Na něco se vyplatí si počkat…
Devatenáctiletá Avery Morganstenová nastupuje na malou univerzitu v Západní Virginii, tisíce kilometrů od domova. Domnívá se, že vzdálenost jí pomůže uniknout před tím, co se jí stalo na halloweenském večírku před pěti lety, kdy se její život navždy změnil. Nyní jen musí chodit včas na vyučování, nosit na levém zápěstí náramek, nepřitahovat k sobě zbytečnou pozornost a možná si najít pár přátel, protože to by byla příjemná změna. Rozhodně ale nepotřebovala a neměla v úmyslu přitáhnout pozornost jediného kluka, jenž by mohl otřást nejistou budoucností, kterou si pro sebe naplánovala.

Něco se vyplatí prožít…
Cameron Hamilton je metr devadesát vysoký sexy bůh s oslnivě modrýma očima, jemuž ženy padají k nohám. Má pozoruhodnou schopnost vyvolávat v Avery touhy, o nichž se domnívala, že jsou jí už navždy zapovězeny. Uvědomuje si, že se od něj musí držet dál, ale okouzlující a vtipný Cam s tím zatraceným dolíčkem na tváři se objevuje všude, kam se pohne. Zaplést se s ním je nebezpečné, ale když jiskřivé napětí, které je zachvátí pokaždé, jakmile se ocitnou spolu, už nelze dál přehlížet, probudí Cam v Avery něco, o čem neměla tušení, že v ní dřímá.

O něčem by se nikdy nemělo mlčet… Když však Avery obdrží několik výhružných zpráv a telefonátů, nemá na vybranou a musí se postavit čelem minulosti, kterou toužila pohřbít. Někdo jí totiž odmítá dovolit, aby zapomněla na tu noc, kdy se všechno změnilo. Až zničující pravda vyjde najevo, vydrápe se z ní Avery tentokrát bez jizev? A bude tu Cameron pro ni, aby jí pomohl, nebo ho stáhne s sebou do propasti?

Za něco se vyplatí bojovat…

*******

Pouze dvě věci mě dokážou vyděsit k smrti.

Obálka aneb co je hned po příběhu na knize to nejdůležitější
Kniha nemá špatnou obálku, na druhou stranu mě ale ani nijak výjimečně neoslnila.

Vzhůru k příběhu aneb mé pocity z něj
Mám ráda romantické knížky s dávkou nějakého toho vtipu, ale také napínavosti a akčnosti. Podle rozsáhlé a velice vystihující anotace mě knížka dost zaujala a doufala jsem, že výše zmíněné "požadavky" bude příběh mít. Na nějakou chvilku jsem na knížku pozapomněla, potom jsem na ni ale narážela na každém kroku - že by znamení? A tak jsem se do knížky pustila...

Já vám nevím, asi jsem od knížky čekala zbytečně moc. Ne asi, ale určitě. Příběhová linie nebyla špatná, ale na mě působila takový tím dojmem - "už jsem to někde slyšela". Působila zkrátka tak nějak ohraně - celkově mi přijde, jakoby knížku napsala autorka  z nějakého donucení, prostě aby se neřeklo. Možná trochu přeháním, ale nějak si nemůžu pomoci. Styl autorky mi příliš nesedl, ať jsem se snažila, jak jsem chtěla.

Vím, že se knížka líbí hodně lidem a to byl i ten důvod, proč jsem se samozřejmě už od začátku těšila, že i mně se, doufejme, bude líbit. No jo, jenže během celého příběhu až do konce knížky jsem pořád čekala na to NĚCO, takový to bum a člověk hned ví, proč se mu daný příběh líbí - snad to dává smysl - a tady nic :(. Předvídatelnost děje mi zas až tak u knížek většinou nevadí, ale v tomhle případě to bylo horší. A upřímně  -  nejhorší pro mě byly zdlouhavé úseky, které stejně skončí tak, jak je všem už dávno jasné.

A postavy? Hlavní dvojice Avery a Cam nebyli špatní, ALE... Nevím, možná jsem zbytečný puntičkář, ale řeknu to raději na rovinu, postavy mi moc nesedly. Pocity z Avery mám dost rozporuplné - převážnou dobu mě ale pěkně štvala. Možná je to ve mně, ale ani Camovi jsem na chuť nepřišla. Bylo v něm prostě něco, co mi na něm pořád vadilo a nesedlo.

Shrnutí
Knížka si mě příliš nezískala, bohužel. Věřte mi, že jsem se opravdu snažila najít něco, já nevím, co by mi zkrátka pomohlo lépe například pochopit děj nebo postavy, ale to, co jsem od knížky čekala, jsem nedostala. Když se na knížku podívám zpětně, bez růžových brýlí, byl to příběh holky a kluka (tak trochu "bad quy"), kteří, jak už to bývá, do sebe náhodou ve škole narazili, a jak už možná tušíte, pronásledovala je spousta útrap, nástrah a pár bubáků z historie, a nakonec... Zkrátka je to fajn knížka, ale není dobré nad ní moc přemýšlet.

Tímto bych chtěla moc poděkovat nakladatelství Baronet za poskytnutí recenzního výtisku.

* zdroj anotace a obálky - baronet.cz
*zdroj obrázku - google.cz