čtvrtek 1. března 2012

Měsíční Chvástačka - únor 2012

V tomto meme, pořádaném Judit, jde o to ukázat knihy, které jsme si každý měsíc koupili, dostali darem či za recenzi, nebo vyhráli...


Knihy, které jsem si koupila
Smečka - Andrea Cremer
Pád - Lauren Kate

Tyto knihy si mě získaly hlavně svojí obálkou. Smečku jsem ještě nečetla, ale Pád ano a kniha se mi moc líbila.

Knihy, které jsem dostala
Poslední píseň - Nicholas Sparks
Vampýrská akademie - Richelle Mead 

Obě knihy jsem již přečetla a moc se mi líbily. Na blogu  můžete na obě knihy najít recenzi.


Knihy, které jsem dostala jako recenzní výtisky
HUNGER GAMES : ARÉNA SMRTI
HUNGER GAMES : VRAŽEDNÁ POMSTA

Tímto bych chtěla moc poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí těchto úžastných knižních výtisků. 


A nakonec všechny knihy pěkně pohromadě

2 komentáře: