pátek 28. září 2012

Lola a kluk od vedle

Četli jste Polibek pro Annu od Stephanie Perkins a zamilovali jste si ho? Pokud ano, určitě jste se ihned po dočtení pídili po možném pokračování této knihy. Já jsem hledala taky. Pokračování existuje. Je to sice spíše takové volné pokračování, ale JE! =) A už jen najít TO datum, kdy má kniha vyjít u nás! Bohužel jsem při svém hledání mnoho informací o vydání pokračování Polibku u nás nenašla. Přesněji nic :(.

A pak BUM! CooBoo ohlásí, že chystá na příští rok vydání této knihy -  Lola and the Boy Next Door! Ani neumím popsat, jakou jsem měla v tu chvíli zjištění radost. A proto skvělá zpráva pro vás, kdo jste o ní ještě neslyšeli...


"Další kniha od autorky Polibku pro Annu vychází příští rok v CooBoo!"

Tak co, kdo se těší nebo vlastně spíš ... kdo se nemůže dočkat?? :D :) 

7 komentářů:

  1. to je super, že to idú preložiť :D Stephanie je výborná spisovateľka, yay! :D

    OdpovědětVymazat
  2. O pokračování jsem už slyšela a můžu říct jen JÓÓÓÓ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá zpráva!! Už se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Právě jsem Annu dočetla a jsem z ní úplně nadšená, ovsem trošku se bojím, aby mě ten druhej díl nezklamal, přestože jsem se před chvíli ještě snažila mermomocí najít za poděkováním nějaké další pokračování :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já myslela, že jsou to samostatný knihy, že to nijak nesouvisí? Ale jinak je to samozřejmě super! Cooboo v poslední době vydává jen ty nejlepší knížky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jjj, taky jsem to někde četla, ale někde zase se píše, že by to mělo být vyloženě pokračování... :)) ... Musíme zkrátka počkat! =))))

      Vymazat
  6. Nevíte datum kdy má vyjít? a jestli to bude normální kniha a nebo e-kniha

    OdpovědětVymazat