neděle 16. prosince 2012

Svět knížek slaví 1. rok! :))


 1. leden...

V roce 45 př. n. l.  se v římské říši začal používat Juliánský kalendář, zavedený Juliem Caesarem. O "pár" století později, 1. ledna 1770 Marie Terezie vydala nový trestní zákoník. O pár desítek dál 1. ledna 1831, byla založena Matice česká, původně peněžní fond a nakladatelství, později společnost pro vydávání české literatury. O pár dalších desítek později, přesněji 1. ledna 1950, v ČSR byla zrušena staletí trvající praxe vedení matrik na farách. Napříště budou o matriky pečovat státní orgány. 1. ledna 1993, se zánikem Československa vznikly nástupnické státy Česká republika a Slovenská republika. Roky ubíhaly až se v kalendáři objevilo datum 1. ledna 2012... :)

...Ještě si vzpomínám, když jsem klikala na tlačítko - založit blog. V ten moment jsem si ale určitě neuměla představit, co mě celý ten následující rok bude tímto mým rozhodnutím čekat a provázet:). Absolutně toho nelituju. Myslím, že blogem jsem toho opravdu plno získala, umím se lépe vyjadřovat (a to nejen o knihách =D), poznala jsem plno zajímavých lidí...

Nebudu to déle protahovat =D. Při této příležitosti jsem si pro vás připravila menší soutěž...


Ceny:
 1. cena 
Kniha Vidím to, co vrah, kterou mi do soutěže věnovalo nakladatelství FRAGMENT - ještě jednou moc děkuji. Dále podepsané záložky :))

 2. cena
Podepsané záložky :))

 3. cena
Podepsané záložky :))
 

Pravidla a podmínky (celkové shrnutí) :  
- soutěž je otevřena pouze pro ČR 
- soutěžícímu musí být více jak 13 let, jinak se souhlasem rodičů
- pro zapojení do soutěže musíte vyplnit formulář, který naleznete na konci příspěvku
- každý soutěžící má možnost přihlásit se jen jednou, duplikované účasti budou smazány
- soutěží se o tři balíčky, což znamená, že budou tři výherci
- soutež bude trvat od 16. 12. do 31. 12. , výsledky soutěže budou k dispozici poté co nejdříve
- vítězové budou losováni pomocí random.org
- vítěz musí odpovědět na email do 48 hodin, jinak bude vybrán náhradní výherce

Přeju hodně štěstí! :)))

a Rafflecopter giveaway

13 komentářů: