neděle 23. června 2013

It's time for Youtube ☺3



 Meme vytvořené JuliaR
Jde o to dát čtenářům vědět, co sledujete na YouTube.
Může to být cokoliv - písničky, návody, hry apod...






Seriály Once Upon a Time, The Vampire Diaries a The Lying Game "skončili" a já začala pátrat po nějakém dalších seriálu v podobném duchu. Našla jsem spoustu různých příběhů, ale nejvíce se mi zalíbil podle popisu Arrow. 
Mrkla jsem se na první díl, pak na druhý, třetí a nakonec jsem včera dokoukala poslední díl první série, přičemž jsem zjistila, že pokračování je plánováno až na podzim letošního roku :/.  Njn, budu muset opět hledat nějaký další seriál =D.
Pokud sledujete nějaký super seriál, který si myslíte, že by se mi mohl líbit, určo dejte vědět, budu hrozně ráda :)). 

Ale teď už k samotnýmu seriálu. Arrow se mi hodně moc líbil. Příběh mě zaujal, postavy jsem si taky oblíbila. Do příspěvku It's time for Youtube jsem proto vybrala pár videí, která mě zaujala. 




V nejbližší době udělám samostatný článek o celém seriálu, mých pocitů z něj a tak podobně :)). 

A co vy, znáte seriál Arrow? Co na něj říkáte?

Žádné komentáře:

Okomentovat