sobota 31. srpna 2013

On my wishlist ♥25


Meme z tvorby Book Chick City.
Cílem je ukázat každou sobotu pár knih, které bychom si přáli mít ve své knihovničce. Mohou to být knihy nové, staré, ale i knihy, které zatím nevyšly.
 
 
 
 
Toto meme On my wishlist jsem úplně přestala dělat - poslední příspěvek je z minulýho roku z října - au =D. Teďka bych se k němu ale docela ráda vrátila. Takže tady jsou knížky, které bych si ráda pořídila - dneska ve fragmentovském duchu =D

 
 
S hlavou v oblacích pejru
Kateřina Petrusová

Od Katky Petrusové jsem už četla Nebezpečnou lásku i pokračování Nepřítel mého nepřítele a do obou knih jsem se prostě zamilovala. Na její novou knihu se strašně moc těším a doufám, že si ji co nejdřív přečtu! :)) 
 
 
 
 
Štěstí na dosah
Petříková Irena

Tato kniha mě zaujala svojí anotací. Zřejmě by to měl být další holčičí romantický příběh, ale na druhou stranu proč ne? :) Příběh se zřejmě bude odehrávat v Londýně, což mě na knížce taky docela láká ;).




6 komentářů:

  1. S hlavou v oblacích bych také přivítala ve své knihovničce! :3

    OdpovědětVymazat
  2. S hlavou v pejru vypadá moc zajímavě. :) Možná si ji připíšu na seznam :D!

    OdpovědětVymazat
  3. Štěstí na dosah bych si taky ráda pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, jsem ráda že někoho knížka zaujala ještě před vydáním :D Pokud si chcete poslechnout i písničky složené ke knížce, tak je postupně budu přidávat na svůj YT a taky na FB - www.facebook.com/IrennePetrik Díky Irča

    OdpovědětVymazat