sobota 10. srpna 2013

It's time for Youtube ☺5



Meme vytvořené JuliaR
Jde o to dát čtenářům vědět, co sledujete na YouTube.
Může to být cokoliv - písničky, návody, hry apod...
 
 
 
 
 
Dnešní příspěvek jsem se rozhodla věnovat hudební skupině, kterou mám hodně ráda, a to klučičí skupině One Direction a jejich novému klipu na písničku Best Song Ever - btw, klip se mi osobně moc líbí =D. Je mi jasné, že polovina z vás 1D nemusí, nenutím vás písničku si pouštět, druhá je má (snad ;)) stejně jako já ráda. Njn, každému se líbí něco jiného, ne? :) 
 
Takže, pokud stejně jako já 1D posloucháte anebo jste na jejich nový song prostě jen zvědaví, určo si tuto písničku pusťte (i když už to možná bude po mnohokráté ;)).
 

Maybe it's the way she walked
Straight into my heart and stole it
Through the doors and past the guards
Just like she already owned it.

 
I said "Can you give it back to me?"
She said "Never in your wildest dreams."

...
 
 
 Už jste viděli, jak klip vznikal? :)


 

2 komentáře:

  1. Já ten videoklip zbožňuju! :D Je úplně super a písnička je také skvělá! Moc se těším na This is us :3

    OdpovědětVymazat