pátek 1. srpna 2014

Měsíční chvástačka: Červenec 2014




Měsíční chvástačka za první prázdninový měsíc :))





Nevěřila jsem, že k tomu tak rychle dojde, ale je to tak :(. Je 1. srpna a vy víte, co to znamená - půlka prázdnin pryč, ale buďme optimističtější - půlka prázdnin ještě zbývá, no ne?? ;) A co že mi do knihovničky za měsíc červenec přibylo? :)



Knížka, kterou jsem si koupila
Já a pan Darcy - Alexandra Potter

Už když tato knížka vyšla, měla jsem ohromnou chuť si ji přečíst, ale jak to tak bývá, knížku jsem si pořídila až teďka :(. Upřímně jsem na ni strašně moc zvědavá, protože jak už možná víte, Jane Austen mám ráda a cokoli ve spojitosti s ní, mě dost zajímá :)).


 Knížka, kterou jsem dostala
S tebou už nikdy - Alexandra Potter

Viděli jste můj poslední a nejaktuálnější knižní Wishlist? Tak víte, že i tato knížka na něm byla!! =D Včera jsem měla narozky, a tak jsem toho tak trochu využila a přála si právě tuto knihu, která mě, hned po knížce Já a pan Darcy, nejvíce zaujala.




Knížka, kterou jsem dostala jako recenzní výtisk
Přivolání - Kelley Armstrong


Na tuto knihu jsem koukala strašně slouho - dokonce už i v angličtině a pořád se odhodlávala si ji pořídit. Osud to mu zřejmě chtěl, a tak si ji mám možnost konečně přečíst!! :))



A co jste si za první prázdninový měsíc pořídili vy? :))

5 komentářů: