neděle 1. ledna 2012

Moje přečtené knížky : Prosinec 2011

 a) Nesmrtelní - 2. díl Modrý měsíc => Alyson Nöel

Můj dojem : Docela pěkné pokračování 1. dílu Napořád. Styl, kterým je kniha napsána, mi tedy moc nesedl, ale děj je velice zajímavě pojat. Samozdřejmě jak jinak je zde opět otevřený konec, takže se doufám dočkáme brzy pokračování.

b) Škola noci - 5. díl Pronásledovaná => P. C. Cast


Můj dojem : Celkově sérii Škola noci mám moc ráda, takže i tento díl určitě stojí za přečtení. Je zde opět i plno akce a dobrodružství. Nevím co jiného dodat.


c) Vlci z Mercy Falls - 3. díl Splynutí => Maggie Siefvater

Můj dojem : Podle mě je tato kniha moc pěkným zakončením a opravdu je mi líto, že není nějaké další pokračování. Rozhodně by mě zajímalo, jak to celkově dopadne (určitě dobře :D). Zakončení příběhu bylo sice až moc rychlé, ale nedá se nic dělat. Jsem jen ráda, že to nakonec všechno dobře dopadlo :D.

 d) Tajný kruh - 3. díl Moc => L. J. Smith

Můj dojem : Pokud jste již přečetli první dva díly určitě stojí za to přečíst si i toto vyvrcholení příběhu. Mně osobně se moc tato série Tajný kruh líbí a i zakončení bylo moc pěkné. Na internetu jsem dokonce ale četla, že tato kniha není přece jen závěrečným dílem. Prý má vyjít v březnu 2012 pokračování. Jsem zvědavá jak se děj ještě vyvine :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat