sobota 7. dubna 2012

On my wishlist ♥9

Meme z tvorby Book Chick City.
Cílem je ukázat každou sobotu pár knih, které bychom si přáli mít ve své knihovničce. Mohou to být knihy nové, staré, ale i knihy, které zatím nevyšly.
 
 
 
Eragon - Christopher Paolini
 
Jeden chlapec, jeden drak, svět dobrodružství. Fantasy bestseller Eragon z pera patnáctiletého Christophera Paoliniho, který nadchl miliony čtenářů po celém světě. Vypráví příběh chudého farmářského chlapce, který najde v Dračích horách modrý kámen, z něhož se vyklube dračí mládě - Safira. 

Spolu se vydají na nebezpečnou cestu královstvím ovládaným králem, jehož zlo nezná mezí. Dokáže Eragon naplnit své předurčení a převzít břímě legendárních Dračích jezdců? Osud království možná leží v jeho rukou... První díl tetralogie Odkaz Dračích jezdců.


Ano, jen to řekněte. ,,Ty jsi ještě nečetla Eragona?." Přesně tak. Ještě jsem vlastně po tom tak nějak ani neprahla - popravdě mě odradil i ten formát knihy:), ale teď když vyšel už čtvrtý díl a většinou, co jsem tak na netu četla, je tato kniha prý opravdu moc pěkná.  A tak jsem zatoužila si ji přečíst také. Doufám, že se k ní proto brzo (hodně brzo) dostanu:)).
 

3 komentáře:

  1. Eragon je úžasnej. Musíš si ho přečíst!!

    OdpovědětVymazat
  2. Když jsem tu knihu poprvé viděla, také jsem se zalekla počtu stran. Ale jen co jsem měla možnost si ji přečíst, těch 488 stránek uběhlo jako voda. Pokud překousneš začátek, cca. prvních 20-30 stran, už tě to nepustí. Po přečtení Eragona jsem se vrhla na další dva díly a všechny tři jsem přečetla ani ne za týden :D. Na čtvrtý jsem si musela chvíli počkat, ale to čekání za to stálo. Opravdu skvělý příběh.

    OdpovědětVymazat
  3. Nic si z toho nedělej, já ho teprve čtu - už do srpna... :D

    OdpovědětVymazat