sobota 7. července 2012

Hra lží


 Název knihy: Hra lží
 Série: Hra lží
 Díl: 1.
 Autor: Sara Shepardová
 Počet stran (cca): 224
 Vyšlo: 2012/09 - TEPRVE VYJDE!
 Nakladatelství : BB/art

Tajemství, lži a děsivé následky 
 
Když se Emmin nevlastní bratr vytasí s videem, které objevil na internetu, Emma je v šoku. Že někdo natáčí na video vraždu mladé dívky, to by ještě skousla – nejspíš se jedná o nějakou stupidní hru. Jenomže ta dívka vypadá úplně stejně jako ona! Kdo to může být? Že by Emma měla dvojče a nevěděla o tom? Vzhledem k tomu, že strávila skoro celý svůj dosavadní život v pěstounské péči, je to docela možné. Po krátkém pátrání Emma zjistí, že má opravdu sestru jménem Sutton, a rozjede se za ní. Než se však dívky stačí sejít, Sutton záhadně zmizí a Emma začíná mít neblahé tušení, že vražda na videu nebyla jen hra…
 
"Měla jsem život, pro který by člověk byl schopen i zabít. Pak to někdo udělal. Nejhorší na tom být mrtvá je, že už nemáte pro co žít. Žádné líbání. Žádná tajemství. Žádné drby. Z toho by většina holek měla druhou smrt. Ale já naštěstí dostala něco, co nikdo jiný nemá – představení na přidanou – a to díky Emmě, své znovunalezené sestře, se kterou jsem se ani nestačila sejít. Emma se nyní zoufale snaží zjistit, co se mi stalo. A jediný způsob, jak to vypátrat, je být mnou – vklouznout do mého starého života a po kousíčkách ho skládat dohromady."
 
 
Kniha vypadá opravdu zajímavě. Jsem na ni docela zvědavá - má vyjít přibližně 5.9.2012.
 
 * zdroj anotace a obálky - BB/art
 

Žádné komentáře:

Okomentovat