středa 11. července 2012

Zpěvavé léto : 3. Past


Zahrada nesmrtelnosti : Past - Lauren DeStefano

Hodnocení - 5/5
Na první pohled mě podle anotace kniha moc nazaujala - nebo spíše jsem z ní měla zvlášní pocit. Nakonec ale zvědavost vyhrála a do knihy jsem se pustila...

Pokud máte rádi dystopie, kterých je teď docela velké množství, Past vám naprosto doporučuji. Knihy se mi četla moc dobře a děj plynul opravdu rychle. 

Je to příběh, který vás opravdu na jednu stranu vyděsí a na druhou dojme až k slzám. Je to čtení šokující i romantické, hrůzyplné a rozhodně přinášející nečekaná rozuzlení. Děj se u toto příběhu nedal opravdu předvídat a skoro pořád mě osobně něčím překvapoval.

Na pokračování, které má vyjít prý už ke konci tohoto září, se hrozně moc těším. 

Více si můžete také přečíst v recenzi.


2 komentáře:

  1. Všichni píší, jak je to úžasný, ale já si vůbec nedokážu představit, o čem to je :) každopádně si ji přečtu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš ráda dystopie, myslím, že se ti bude líbit =)).

      Vymazat