neděle 15. července 2012

Nakladatelský maraton 2. Knižní klub

 

A je tu nový projekt z dílny Verči z Book and smile. A o co v něm půjde? Jde o to vyfotit a ukázat knihy od jednotlivých nakladatelství. Více zde.






Druhý díl Nakladatelského maratonu je zaměřen na knihy 
z nakladatelství Knižní klub...


Zleva:
Škola noci 1-5: Označená, Zrazená, Vyvolená, Nezkrotná, Pronásledovaná
Škola noci : Pokoušená - P. C. Cast
Škola noci : Vyhořelá - P. C. Cast
Škola noci : Probuzená - P. C. Cast
Pád - Lauren Kate
Muka - Lauren Kate (půjčeno)
Vytržení - Lauren Kate
Smečka - Andrea Cremer
Vzpoura - Andrea Cremer 
Oběť - Andrea Cremer 
Příběhy ze Shakespeara - Vladimír Hulpach   
Čarodějnice z Hex Hall - Rachel Hawkins
Železný král - Julie Kagawa
Dokonalý pár - Ally Condie
Jak mi Jane Austenová zničila život - Beth Pattillová 
Poslední píseň - Nicholas Sparks 

Celkem ... 20 knih 


Co bych s ještě ráda od KK pořídila?


Démon z Hex Hall - na pokračování Čarodějnic se moc těším - první díl se mi rozhodně líbil a na pokračování jsem hodně zvědavá. Obálka se mi moc líbí =).
Dcera kostí a dýmu - na tuto knihu jsem byla zvědavá, přece jen kolik zahraničních autorů umístí svůj příběh do Prahy? Četla a slyšela jsem o ní ale docela rozporuplné názory :(.
Milý Johne - celkově bych si určitě moc ráda přečetla co nejvíce knih od Nicholase Sparkse, ale v poslední době mě nejvíce zaujala právě tato knihy. Doufám, že si ji v nejbližší době pořídím a přečtu.
Nádherné bytosti - docela mě zaujala anotace a obálka taky má něco do sebe. Prý ale příběh trošku pokulhává, tak nevím nevím :D.
Předurčená - 9 nebo kolikátý už díl Školy noci. ŠN, ze začátku se mi tato série docela zamlouvala, ale postupem času mi to přišlo takový protahovaný a celkově prostě ... pokračování bych si ale docela ráda přečetla. A k tomu nemám ráda nedokončené série :DD.
Pod nekonečnou oblohou - rozhodně mě zaujala obálka. Anotaci jsem si ještě pořádně tedy nepřečetla, ale prý jde o další dystopii :D.


Tak , to je vše a v příštím díle bude na řadě nakladatelství CooBoo.



 

5 komentářů: