středa 30. října 2013

Liebster award tag (část 2)

Nedávno jsem zjistila, že jsem byla nominována ještě dalšími dvěma blogerkami do tohoto tagu - Andyss a Adelle, kterým moc děkuju za nominaci :). Jeden článek jsem už dělala, proto je toto část dvě ;).
 


Pravidla: 
1. Řekněte o sobě 10 věcí.
2. Odpovězte na 10 otázek blogerky, která vás nominovala.
3. Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat.
4. Nominujte 5 blogerů, kteří mají méně než 200 pravidelných čtenářů.
5. Informujte blogery o tom, že jste je nominovali.

10 věcí o mně: 
1. Mám strašně ráda medovník nebo tvarohové dorty a buchty= mňam! ;)
2. Moc mi nejde němčina :/.
3. Poslední dobou každý den projíždím stránku/aplikaci WeHeartIt a hledám zajímavé obrázky. 
4. Nemám ráda lidi, co si na něco jen hrají a ve skutečnosti jsou úplně jiní.
5. Miluju čokoládovou zmrzlinu.
6. Začala jsem koukat na nový seriál The Tomorrow People a vypadá to docela nadějně :).
7. Mám ráda banánové smoothie - doma si ho dělám skoro každý den =D.
8. Jsem znamení lev. 
9. Mám svátek v říjnu.
10. Hrozně ráda bych navštívila Anglii, obzvlášť Cornwall ;).


Otázky od Andyss:
1. Co si myslíš o fenoménu Fifty Shades of Grey? Líbí se ti?
Knížky jsem nečetla a upřímně mě to zatím ani nijak neláká. 
 
2. Jaká kniha tě v poslední době nejvíc zaujala a proč?
Hodně mě svojí dost zajímavou anotací zaujala nově vydaná kniha Den co den (David Levithan). Knížka mě strašně láká a doufám, že si ji co nejdříve pořídím.  
 
3. Přála by sis zpracování nějaké knihy, která ještě nebyla zfilmována? Jaké?
Docela by mě zajímalo filmové zpracování Polibku pro Annu od S. Perkins nebo například knihy Nebezpečná láska od Katky Petrusové. 
 
4. Upířiny nebo vlkodlačiny? Nebo nic?
Momentálně asi v podstatě nic. Nevím, ale teď mě to ani k upírům ani k vlkodlakům moc netáhne a nijak zvlášť je nevyhledávám.
 
5. Kde si nejraději čteš?
V posteli. 
 
6. Spolupracuješ s nějakým nakladatelstvím?
Ano, spolupracuji - FRAGMENT, FORTUNA LIBRI, BARONET. 
 
7. Jak dlouho čteš knížku, která má cca 200 stran?
Noo, jak se to vezme. Když je škola tak hoodně dlouho - čtu tak kapitolu denně a i tak je to někdy hodně :/, ano, krutá realita :). Ale jinak, když je opravdu čas, tak dva až tři dny, podle toho, jak se mi kniha samozřejmě líbí a jak je čtivá. 
 
8. Edward nebo Jacob? Damon nebo Stefan?
Jacob a Damon ;).
 
9. Tvůj oblíbený spisovatel?
Mám jich určitě více, ale pokud mám některé vybrat - Richelle Mead, Kateřina Petrusová, Kerstin Gier,... 
 
10. Jakou knihu si chceš brzo přečíst?
Chci se pořádně pustit do knížky Město z kostí, kterou teď tak nějak čtu nečtu. Rozhodně bych si ale taky co nejdříve chtěla přečíst knížku Den do den, která nedávno vyšla a moc se mi zamlouvá :).


Otázky od Adelle:
1) Preferuješ e-knihy, nebo ty obyčejné? A proč?
Raději ty obyčejné ;). Ale proti e-knihám prakticky nic nemám, jen že u nich nezažijete takový ten pocit z opravdové knihy nebo jak to říci :).

2) Jak často nebo rychle čteš?
Čtu tak často, jak to čas dovolí nebo když mám zrovna chuť. A jak rychle čtu? Přiznám se, že jednou jsem si to zkoušela podle hodiny změřit, ale bohužel to pak nějak nevyšlo nebo co se stalo =D. Průměrně si ale myslím, že za hoďku přečtu kolem 40-50 stránek. 

3) U které knížky ses smál/a nahlas?
Nebezpečná láska od K. Petrusové a pak taky jsem se hodně nasmála u série Drakohamy. Nesmím ale ani zapomanout na Vampýrskou akademii, u té se člověk taky hodně pobaví =D.

4) Chodíš do knihovny? Jaký máš oblíbený žánr?
Chodila jsem, bohužel teďka nemám moc čas. Oblíbený žánr? Nějaké to nadpřirozeno, fantasy nebo prostě jen zajímavý romantický příběh. 

5) Máš oblíbené nakladatelství?
Asi nejoblíbenější je CooBoo, vydává hodně povedené knížky. Jinak bych ale neřekla, že je vyloženě nějaké nakladatelství, kterém nemám ráda. 

6) Jak často si kupuješ knihy?
Zas až tak moc často ne. Knížku si koupím až tehdy, když naprosto vím, že ji chci a že by se mi mohla líbit :).

7) Máš u čtení nějakou "úchylku"? :)
Přemýšlím, ale asi čoveče ne =D. 

8) Kterou knižní postavu bys rád/a potkal/a a proč?
Je jich určo víc, ale tak třeba Gwendolyn z Drahokamů, hrozně se mi líbí její povaha ;). Nebo Annu z Polibku pro Annu :).

9) Máš v sobě autorského ducha? :)
Od té doby, co jsem přišla na chuť knížkám a hlavně po založení blogu, jsem už měla pár nápadů na to, o čem by moje pravděpodobná kniha mohla být, ale nikdy jsem žádnou psát nezačala. Ale občas mě to dost láká, ale nemyslím, že bych na to měla vyloženě buňky =D.

10) Půjčuješ někomu knihy? Co obvykle musí dodržet? ;)
Půjčuju. Rozhodně musí na knížku dávat pozor. Myslím, že kdyby se mi kniha nevrátila ve stavu, ve kterém jsem ji půjčila, byla bych hoodně naštvaná :). 


A to je vše. Holkám ještě jednou děkuji za nominaci :).

Žádné komentáře:

Okomentovat