středa 30. října 2013

Waiting on Wednesday (♦17)

 
  
 Waiting on Wednesday je středeční meme, pořádané Breaking the Spine. Cílem je vybrat jednu knihu, kterou si chcete přečíst.
 
S hlavou v oblacích (pejru)
Petrusová Kateřina

Stačí okamžik a váš život může být vzhůru nohama! Něco o tom ví i Markéta, kreativní ředitelka malé reklamní agentury, které víkend v jižních Čechách změní život. Kam se poděla profesionálka z města, která to má v hlavě srovnané? Pár sebevíc příjemných chvil na vesnici po boku typického "vidláka" přece nemůže změnit celý pohled na svět! Nebo snad ano?...


Katku Petrusovou mám moc ráda, obě její předešlé knihy (Nebezpečná láska a Nepřítel mého nepřítele) jsem si naprosto zamilovala, takže na tuto novinku se strašně moc těším - upřímně se pomalu nemůžu dočkat =D Knížka by měla vyjít příští týden :)).

1 komentář:

  1. Já jsem si tuto autorku taky zamilovala, a momentálně čtu její druhou knížku (Nepřítel mého nepřítele), netušila jsem že mě tahle knížka bude tolik bavit, jinak se taky už moc těším na tuhle, podle anotace to vypadá zajímavě ;).

    OdpovědětVymazat