čtvrtek 31. října 2013

Měsíční chvástačka: Říjen 2013

 
Meme pořádané Judit. Jde o to ukázat knihy, které jsme si za daný měsíc koupili, dostali darem či za recenzi, nebo vyhráli... 




Dneska jsem tu s Měsíční chvástačkou za měsíc říjen. Ráda bych vám ukázala čtyři knihy, které jsem za tento měsíc získala. Myslím, že to nebudu zbytečně prodlužovat a tady jsou...

Knihy, které jsem dostala:
Tento měsíc jsem měla svátek, ke kterému jsem dostala třetí díl Pokrevních pout - Indigové pouto. Na tuto knížku jsem se strašně moc těšila, bohužel jsem ještě neměla čas se do ní pustit, ale určitě to v nejbližší době napravím :).



A pak jsem dostala k svátku ještě jednu knihu a to od mých skvělých kamarádek. Jak písničky, tak samotní kluci z One Direction se mi hodně líbí a ráda se o nich dozvím něco víc :). Z této knížky jsem byla hodně nadšená a vlastně pořád jsem! =D.


Knihy, které jsem dostala na recenzi:
Tento měsíc jsem dostala na zrecenzerování dvě knihy a to Štěstí na dosah od I. Petříčkové a knížku Rozděleni časem - Bouře od J. Cross. Na obě tyto knížky jsem byla hodně zvědavá, zatím jsem četla jen Štěstí, které mě bohužel celkem zklamalo. Na Bouři se chystám co nejdříve ;).


Celkové foto:
To by bylo pro tento měsíc vše...
 A co vy? Co za říjen přibylo do vaší knihovničky? :)

4 komentáře:

  1. Na Rozdeleni casem jsem zvedava, vypada dobre:)

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, pěkné, pěkné :) ráda bych si přečetla Rozděleni časem.. a někdy se snad dostanu i k těm Pokrevním poutům :D
    Já si v říjnu pořídila 4 knížky - Fenomén, Horečku Dananů (3. díl mé oblíbené série Horečka) + 2 ve slevě od KK - Sapphique a Příliš velké sousto od Meg Cabot.. nevadí, že jsem ještě nečetla 1. díly, ale za 99Kč, jim to tam přece nenechám! :-P

    OdpovědětVymazat