středa 23. července 2014

Waiting on Wednesday (♦22)

 

Waiting on Wednesday je středeční meme, pořádané Breaking the Spine. Cílem je vybrat jednu knihu, kterou si chcete přečíst.







 

Jak mi pan Darcy zlomil srdce
Beth Pattillová  

Claire Prescottová přijíždí do Oxfordu na seminář o Jane Austenové, kde má zastoupit svou sestru. Mezi nadšenci a badateli se cítí nesvá, dokud jí náhoda nepřivede do cesty podivínskou starou Harriet. Potrhlá dáma jí nečekaně svěří první stránky knihy První dojmy, což je údajně navždy navždy ztracená první verze Pýchy a předsudku! Zatímco Claire čte utajovaný rukopis, nalézá v prvním příběhu Elizabeth Bennetové víc, než by čekala. I ona má náhle na vybranou mezi dvěma muži. Který z nich je její pravou láskou?


 

Proč zrovna tato knížka?
Na dovče jsem od Beth Pattillové přečetla knížku Jak mi Jane Austenová zničila život a moc se mi líbila, proto jsem opravdu dost zvědavá na její další knížku, která podle anotace  vypadá taky zajímavě :).
 

4 komentáře:

  1. Jak mi Jane Austenová zničila život jsem kdysi četla a moc mě nenadchla. Nevím proč, ale aspoň jsem ji přečetla rychle, co si pamatuji. Možná bych této autorce mohla dát ještě jednu šanci a zkusit "Darcyho". :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určo Darcyho zkus, já se na něj taky chystám :))

      Vymazat
  2. Možná časem bych si ráda knihu přečetla. :)

    OdpovědětVymazat