neděle 6. července 2014

RC Recenze: Hrej Tajně


Kniha: Hrej Tajně
Autor: Emma Hart
Počet stran:  200
Vazba: Hardback
Vydáno: 2014/05
Nakladatelství: Galatea


Aston Banks se nikdy nechtěl zaplést do vztahu s Megan Harperovou – ani té osudné noci. Od dětství ho pronásledují děsivé vzpomínky, se kterými není schopen se vypořádat. Ví, že právě ona by dokázala během chvíle prorazit ochrannou zeď, kterou kolem sebe postavil, aniž by si to uvědomil.

Braden, Meganin dlouholetý přítel z dětství, nad ní drží ochrannou ruku, a ona ho rozhodně neměla v plánu zklamat tím, že si něco začne s Astonem. Když však pozná, že Aston není jen typický frajírek, jakým se zpočátku jevil, už není cesty zpět…

Astonovo dětství bylo horší než si vůbec Megan uměla představit. Její láska je ale mnohem silnější než démoni, kteří ho dennodenně pronásledují. Ani Aston se už dál nedokáže lásce bránit, ale právě díky ní se může svým démonům postavit a porazit je. Konečně má šanci poprat se s tím, co je ukryto hluboko v jeho nitru… s tím, čemu už nikdy nechtěl čelit… s tím, čemu se tak dlouho vyhýbal. S tím vším se ale musí vypořádat tak, aniž by Braden něco zjistil… Uchovat jejich vztah v tajnosti nemohlo být nikdy těžší…


******* 

V životě každého člověka je alespoň jedno rozhodnutí, které je zatraceně těžké udělat.


Obálka, aneb co je hned po příběhu na knize to nejdůležitější    
Obálka druhé knížky ze série The Game ladí krásně k prvnímu dílu. Knížka má určitě působivou obálku. 


Vzhůru k příběhu, aneb mé pocity z něj  
První díl této série (The Game) Hrej Hráčem podle mě nasadil dost velkou laťku - byl skvěle napsaný a dokázal čtenáře upoutat a zaujmout. Na druhý díl jsem byla hodně moc zvědavá a těšila se, co si pro nás tentokrát spisovatelka připraví. 

Jak je už podle anotace jasné, ve druhém díle se spisovatelka více zaměřila na Megan a Astona. Obě tyto postavy už moc dobře známe z prvního dílu a tak je asi není nutno více představovat. 

Když mě obejme kolem pasu, položí mi ruku na rameno a položí na ni hlavu, tak cítím, jako bych našel skutečný domov.

Řeknu vám, knížka mi dost zamotala hlavu a já přesně nevím, jak bych vyjádřila hodnocení. Jak jsem již zmínila, měla jsem ohledně knížky opravdu velké očekávání, ale po přečtení si nejsem moc jistá, zda ho splnila... 
 
Řekla bych to asi takhle - první díl byl prostě lepší. Nebudu se rozepisovat o prvním díle, ale v porovnání s ním byl druhý zkrátka bohužel pro mě o něco horší. Ne, že by nebyl zajímavý, ale nezískal si mě tak jako díl první. I k hlavním postavám jsem si nevytvořila zas až takový vztah jako k Maddie a Bradenovi.

Miluju ji za to, jaká je, a taky za to, jaký jsem díky ní já sám.

Co se týče samotného příběhu, byl zajímavý, ale trošku na mě působil dojmem, že už jsem něco podobného viděla :/, což mě mrzelo. Na druhou stranu měl ale originální prvky, které dělaly celý příběh čtivým. Líbilo se mi, že se v příběhu opět setkáme i s postavami, které známe z prvního dílu a dozvídáme se o nich další novinky i nadále. Musím ale například říci, že se mi trochu znelíbil Braden - jeho ochranitelské chování je chvályhodné, ale po nějaké době dost otravné.

Shrnutí
Jaký je můj konečný verdikt? Knížka sice nesplnila mé očekávání, ale jako propadák bych ji rozhodně také neoznačila. Je to fajn knížka, kterou jsem si moc ráda přečetla. 


Tímto bych chtěla moc poděkovat nakladatelství Galatea
za poskytnutí recenzního výtisku.

* zdroj obálky a anotace - knihygalatea.cz
* zdroj doplňujících obrázků - google.cz



2 komentáře:

  1. Já se zrovna chystám na první díl a na druhý se moc těším. Pěkná recenze. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem na tento díl velice zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat