úterý 1. ledna 2013

Novoroční knihovzetí na 2013

Projekt vytvořený Kath

Novoroční knihovzetí mě hodně zaujalo, a tak jsem se rozhodla do něho letos také zapojit. Během roku možná do seznamů ještě nějaké knížky přidám...

Nejprve jsem si vytvořila seznam knih, které bych si chtěla za rok 2013 pořídit, a tady je:
 
1. Zelená jako smaragd - Kierstin Gier
 2. Delirium - Lauren Oliver
3. Střípky duší
4. Sladké pokušení - Wendy Higgins 
5. Rozpolcení - Amanda Hocking
6. Drakie #3 - Sophie Jordan
7. Nadpozemská - Cynthia Handová
8. Lola a kluk od vedle - Stephanie Perkins
9. Anna krví oděná - Kendare Blake
10. Sever - Lauren DeStefano 
11. Tma a prázdnota - Carrie Ryan  

Druhý seznam jsou knihy, které mám už doma a ráda bych si je už konečně přečetla:
 
1. Chvíle před koncem - Lauren Oliver
 2. Espressologie - Kristina Springer  
3. Marcelo ve skutečném světě - Francisco X. Stork 
  4. Milion sluncí - Beth Revis   
5. Vzpoura - Andrea Cremer
6. Oběť - Andrea Cremer
7. Vampýrská akademie 4 : Krvavý slib - Richelle Mead
8. Vampýrská akademie 5 : Spoutáni magií - Richelle Mead
9. Vampýrská akademie 6 : Poslední oběť - Richelle Mead
 
10. Finále - Becca Fitzpatrick
11. Jak mi Jane Austen zničila život - Beth Pattillová
12. Nikdy nepřestávej věřit - Barbora Tuzarová
13. Měsíční píseň - Patricia Briggs 
14. Jestli zůstanu - Gayle Formanová
15. Měsíční oko - Libba Brayová 

Žádné komentáře:

Okomentovat