neděle 2. června 2013

Třicetidenní knihobraní: 1. Kniha, kterou nedám ani za milion


 Třicetidenní knihobraní:

Knižní projekt, který má na svědomí VeeEee.

1. června - 2. června
Vyberte jednu knihu ze svého aktuálního stavu knihovničky, kterou za nic na světě nedáte, i kdyby bylo potřeba zbavit se všech knih. Nemusí to být proto, že je vaše oblíbená, ale třeba vám jí věnoval někdo blízký, nebo je s podpisem, apod.

 
1. Kniha, kterou nedám ani za milion... 


Myslela jsem si, že vybrat pouze jednu knihu, kterou nedám ani za milion, bude hodně složité. Nakonec to ale nebylo ani tak těžké a svým výběrem jsem si naprosto jistá! :)

 

Tou kniha je Marcelo in the Real World od Francisca X. Storka. K této knížce mám vztah hlavně z toho důvodu, že mi ji poslal sám autor, který je podle mě hodně výjimečný muž, i s věnováním - této knížky si nesmírně vážím a s čistým svědomím můžu říci, že bych ji opravdu nedala ani za milion :)).


2 komentáře:

  1. Raz by som si túto knihu aj prečítala 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Další Francisco.. Marcelo byl vážně skvělá kniha :) já jí mám teda v češtině, ale líbila se mi :) od autora mám Irises :)

    OdpovědětVymazat