neděle 19. srpna 2012

Zápisky ze života, aneb co je u mě nového



19.8.2012
Minulý týden jsem tento článek neuveřejnila, protože se toho zas až tak moc zajímavého nestalo, a tak jsem si říkala, že bude lepší pak shrnout celých 14. dní.

Co se týče čtení. Minulý týden jsem konečně po dlouhé! době dočetla Železného krále a recenze je už na blogu. Poté jsem se pustila do Dokonalého páru. Tato kniha se mi moc líbila a taky na ni už na blogu najdete recenzi, kde si toho o knize můžete přečíst více. Po dočtení těchto dvou knížek jsem se pustila do pokračování Hex Hall a to na Démona z Hex Hall. Kniha byla skvělá. Opravdu moc jsem si čtení užila. Recenze by se měla blogu objevit buďto ještě dneska anebo zítra.

Právě teď čtu knihu Dnem i nocí od Gwen Hayes. Kniha se mi docela líbí, na druhou stranu z ní mám ale trošku takový zvláštní pocit. Do dočtení příběhu mi chybí asi tak 30 stránek, takže doufám, že to ještě dneska dočtu. Čeká na mě totiž Drakie!=)


Co se týče seriálů. No, za těch 14. dní jsem zkoukla jen dva nejnovější díly PLL. Jinak nic. Vůbec nic, takže doufám, že se v nejbližší době alespoň kouknu na další díl Glee nebo Teen Wolf. Neměla jsem prostě nějak náladu =(.

Ráda bych ještě zmínila jednu věc a to chystající se Blog Tour, který má na svědomí Kath (www.kathsworldofbooks.blogspot.cz). Pokud o tom nic nevíte, ráda bych vám to trochu přiblížila, ale myslím si, že bude lepší, když si počkáte až na tour samotné =). Nebo ve zkratce. Jedná se vlastně o projekt s názvem - Autoři jsou také jen čtenáři. Příspěvky jednotlivých zapojených blogerů se začnou postupně uveřejňovat od 1.9.. Myslím si, že se máte na co těšit=). Příprava na toto tour mě hrozně moc baví a dokonce se mi stalo něco, co se jen tak nevidí - stala jsem se závislá na svém mailu! =))

Takže to bude asi všechno.

Mějte se a užívejte zbytek prázdnin! =))
Ellie


Žádné komentáře:

Okomentovat