sobota 25. května 2013

It's time for Youtube ☺2



 Meme vytvořené JuliaR
Jde o to dát čtenářům vědět, co sledujete na YouTube.
Může to být cokoliv - písničky, návody, hry apod...






Kromě komedií, dobrodružných a docela i akčních filmů a sci-fi (například Iron Man 3 je super film =D) mám také hrozně ráda romantické příběhy. Jedním z mých nejoblíbenějších filmů je Dlouhá cesta. Tento film jsem viděla už nesčetněkrát. Hrozně moc se mi líbí, vždy si z něho něco odnesu a i když jsem ho viděla už tolikrát, vždy si u něho pobrečím - hlavně ten konec :'(. 

Dneska jsem se tedy rozhodla vám ukázat dvě videa, která, pokud máte alespoň trošku romantické filmy rádi, prostě stojí za to shlédnout, ať už Dlouhou cestu znáte nebo ne  :)).




Viděli jste tento film Dlouhá cesta? Pokud ano, líbil se vám? :)

2 komentáře:

  1. Tento film miluju, opravdu...
    je neuvěřitelný, krásný, dokonalý.
    Dal mi toho tolik.. díky němu jsem si zamilovala N.Sparkse a nikdy na to nezapomenu, tento film mě změnil ♥ Člověk si díky němu uvědomí, jak je důležité vážit si života..
    videa jsou přenádherná!! líbí se mi hlavně to druhé :))
    Já film viděla zatím dvakrát, taky jsem brečela.. je to silné, emotivní...
    ach, miluju tento film ♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat