čtvrtek 18. července 2013

Mé knižní série (1)

Tento projekt vymyslela Roxanne a jeho cílem je představit ostatním série, které máme v knihovně, a odpovědět na pár otázek. Do prvního příspěvku jsem si vybrala sérii, kterou prostě zbožňuju :).

Láska nezná čas (Drahokamy)


1. Jak ses o téhle sérii dozvěděl/a?
Když jsem poprvé viděla obálku Rudé, tak nějak jsem nevěděla, co si pod ní mám vlastně představit a víc se prakticky o knihu nezajímala. Jenže pak jsem všemožně četla, jak je knížka skvělá, příběh neuvěřitelný, postavy senzační a tak podobně. Takže mi to nakonec nedalo a odnesla jsem si ji z knihkupectví. 


 2. Kolik dílů jsi zatím stihl/a přečíst?
Všechny tři. Po přečtení prvního dílu jsem se neuvěřitelně těšila na pokračování a stejně tak to bylo i s dílem druhým. Škoda, že tato série má jen tři díly :(.

3. Co na tuhle sérii říkáš?
Miluju jí! Knížky se čtou opravdu skvěle, příběh je vtipně a lehce ale zároveň napínavě napsán. Hlavní postavy jsem si oblíbila. Zkrátka, když se mě někdo zeptá na moji oblíbenou sérii, tato trilogie je rozhodně jedním z prvních adeptů.

4. Který díl z celé série máš nejraději?
Řekla bych, že všechny knížky se mi líbily stejně - byly stejně úžasné :). Ale přece jen asi ÚPLNĚ  nejvíce se mi líbila Rudá, tedy první díl.  

5. Jaká je tvoje oblíbená postava, proč?
To je těžší určit. Hlavní hrdinku Gwen jsem měla a mám hrozně ráda. Přišlo mi, že máme toho spoustu společného, tedy ne zrovna to cestování v čase, bohužel. Gideona, tedy hlavní mužskou postavu, jsem si prostě zamilovala. I když v některých okamžicích mi trošku lezl na nervy, ale jinak? Kdo by ho nemiloval? :) A také nesmím zapomenout na pratetu Maddy, kterou jsem si oblíbila pro její vtipné komentáře. 

6. Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát? 
Charlottu jsem moc nemusela, jinak mi nikdo zas až tak nevadil - vlastně ještě její matka a babička. A samozřejmě nesmím zapomenout na hraběte Saint Germaina.

7. Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?

Originální a české obálky jsou si velmi podobné, obě se mi proto hrozně moc líbí. Jsou rozhodně originální a myslím, že žádného čtenáře nemohou nezaujmout.

8. Která obálka se ti líbí nejvíc?
Nejvíc? To je opravdu těžké říci. Růžovou, modrou a i zelenou barvu mám ráda... ale když na ty obálky teďka tak koukám pořád dokola tak se mi asi líbí úplně nejvíc ta Zelená.

9. Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?
Asi by nebylo moc dobré spoilerovat. Celá trilogie obsahuje opravdu hodně moc skvělých scén, těžké vybrat jen tu JEDNU. Celkově sem ale byla závislá na scénkách Gwen a Gideona. Ať už ty dobré nebo ty víc než jen dobré anebo ty napínavější a akčnější.


3 komentáře:

  1. Taky bych si ji ráda pořídila. :))))

    OdpovědětVymazat
  2. Celou sérii jsem už přečetla a moc mě to bavilo :) Někdy si je musím přečíst znovu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přečetla jsem první díl, a druhý jsem po chvíli odložila.. Nevím, někdy se k tomu možná vrátím:D.
    Ale film prvního dílu je super":)

    OdpovědětVymazat