úterý 30. července 2013

Barvy knih TAG



Barvy knih je TAG od Simone. A co vlastně jde? Ke "každé" barvě přidělíte jednu knihu s obálkou stejné barvy, a potom něco málo ke knize napíšete. Knihu, kterou přidělíte musíte mít přečtenou a nemusíte ji mít doma.

 
Barvy knih jsem nejprve chtěla udělat jen ve formě normálního článku, pak jsem ale dostalala chuť po dlouhé době zase natočit video, takže nakonec tu máte jak článek tak video - kdo chce, může se na něj mrknout dole ;).


 
1. Červená
 Dědička (Amanda Hocking) 

Dědička mě napadla ihned - má naprosto dokonalou (červenou) obálku. Celá série Trylle rozhodně patří mezi nejlépe provedené obálky. 



2. Oranžová
Probuzená (Škola noci - P. C. Cast)

U této barvy jsem měla krapet problém, ale přece jen jsem pak nějakou knihu, alespoň trochu oranžovou, našla :).


 3. Žlutá
Zlatá lilie (Pokravní pouta *2 - R. Mead)

Žlutých obálek ve své knihovničce taky zrovna nemám. Nakonec jsem vybrala naprosto úžasnou knihu a to Zlatou lilii.







4. Modrá
Chvíle před koncem (Lauren Oliver)

Modrých adeptů by se našlo více, nakonec jsem ale vybrala knihu Chvíle před koncem, která patří mezi moje nejoblíbenější knihy.






 
5. Zelená
Rezistence

Rezistence, druhý díl Divergence, má podle mě úžasnou a hlavně zelenou obálku.





 
6. Fialová
Loď mezi hvězdami


Loď mezi hvězdami má naproto nádhernou obálku. Ještě teď si pamatuji, když jsem si ji přinesla domů a neustále po ní házela očkem - zkrátka jsem se nemohla vynadívat :).




 

7. Růžová
Rudá jako rubín (Drahokamy - Kerstin Gier)

Úžasně růžová obálka a ještě úžasnější příběh. Rudou jako rubín naprosto miluji a pro růžovou barvu do tohoto TAGU kandidátka číslo 1 ;).




 
8. Hnědá
Splynutí (Vlci z Mercy Falls - Maggie Stiefwater)

S nějakými barvami byl vážně problém a podobně tomu je i u hnědé. Kniha Splynutí má sice možná spíše bordovou barvu, ale když zavřu obě oči, ke hnědé by se dala přiřadit  :D. 






A tady je video! :)




Pár technických věcí k videu. Je vidět, že jsem dlouho nenatáčela, protože mě potom docela bolely ruce a ke konci se mi i lehce klepaly :D. Jednotlivé komentáře ke knihám jsou pravděpodobně trošku jiné, podstata je ale snad stejná.
 Dávala jsem si pozor, abych moc neopakovala svoje oblíbené slovo "vlastně" a na další přeřeky, tak snad se mi to celkem povedlo :). Příště snad bude video zase lepší - snad vychytám všechny nedostatky, přemýšlím totiž o natáčení Týdne s knížkou :)).


10 komentářů:

  1. Tak abych pravdu řekla .. jakmile si se zmínila o videu pod článkem, už jsem jela dolů . Jsem ráda, že zase začneš točit videa. Poslední dobou jsem jsi tuhle formu celkem oblíbila. Moc povedené video a zajímavý tag. Přece jen to vyzní jinak, než kdyby to bylo jen psanou formou. Už se těším na týden s knížkou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Upřímně, taky dávám spíše přednost videím než článkům a ráda bych v natáčení určitě pokračovala, snad to vyjde ;)

      Vymazat
  2. Tak tohle se mi moc moc líbí! Shlédla jsem i video, máš příjemný hlas - určitě v točení pokračuj :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé video :)
    Moc hezky se posloucháš a doufám, že natočíš zase nějaké video =)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Super video ! A koukám shodli jsme se v pár knížkách. ;) :D

    OdpovědětVymazat