sobota 27. července 2013

It's time for Youtube ☺4



Meme vytvořené JuliaR
Jde o to dát čtenářům vědět, co sledujete na YouTube.
Může to být cokoliv - písničky, návody, hry apod...






Už je to dávno, co jsem poprvé narazila na seriál Glee, koukla na pár prvních dílů, a tak nějak moc neměla chuť koukat dál. 
Na začátku letních prázdnin jsem si ale zase na Glee vzpomněla jenže s tím rozdílem, že jsem po velice krátké době najednou koukala na poslední díl první série, pak jsem mrkla na druhou sérii a právě teď jsem u 8. dílu třetí série. Glee mě docela baví, i když si občas klepu na čelo :). Líbí se mi jejich vlastní písničky i ty přezpívané. V tomto příspěvku bych vám proto ráda ukázala čtyři z mých nejoblíbenějších písniček ;).






A co vy? Znáte Glee? :)

2 komentáře:

  1. Glee znám a mám ho ráda :) těším se na pátou sérii ale je mi strašně moc líto Coryho a hlavně Lei, která musí procházet ohromně těžkým obdobím!! RIP Cory!

    OdpovědětVymazat