neděle 28. července 2013

Mé knižní série (2)

Tento projekt vymyslela Roxanne a jeho cílem je představit ostatním série, které máme v knihovně, a odpovědět na pár otázek. V tomto příspěvku se podíváme na zoubek sérii ...


Čarodějnice z Hex Hall
 (Rachel Hawkins) 

Čarodějnice z Hex Hall -RECENZE
Démon z Hex Hall - RECENZE
Bitva o Hex Hall - RECENZE


1. Jak ses o téhle sérii dozvěděl/a?
Vlastně už ani přesně nevím. Pravděpodobně z nějaké pochvalné recenze - první díl jsem si pak docela dlouho přála.

2. Kolik dílů jsi zatím stihl/a přečíst?
Všechny tři jsem už přečetla.

3. Co na tuhle sérii říkáš?
Zamilovala jsem si ji. Patří mezi takové ty lehčí, ne moc namáhavé na čtení a prostě ty odpočinkové knihy. U celé série se člověk taky hodně dobře baví, vtipnými komentáři a dialogy to jen hýří. 

4. Který díl z celé série máš nejraději?
Doslova nějakého oblíbence nemám, všechny tři knížky se mi líbily.

5. Jaká je tvoje oblíbená postava, proč?
Rozhodně hlavní hrdinka Sophie, která prostě nikdy nezkalamala. Ráda jsem ale měla i mužské postavy - Cala a Archera.

6. Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?
Elodie jsem moc nemusela. 

7. Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?
Originální a české obálky jsou v podstatě ty samé a rozhodně se povedly. 

8. Která obálka se ti líbí nejvíc?
Celá série má úžasné obálky. Jen o malililičkato se mi asi nejvíce líbí obálka třetího dílu a to Bitvy o Hex Hall.

9. Existuje nějaká scéna, na kterou jen tak nezapomeneš? 
Celý příběh o Sophie byl plný skvělých scén - nejvíce jsem si oblíbila dialogy mezi samotnou Sophie a Archerem, ty totiž stály vždy opravdu za to ;).

A co vy? Znáte a četli jste tuto sérii? Pokud zatím ne, naprosto doporučuji ;)

6 komentářů:

  1. Tuto sérii jsem už četla a byla úžasná :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto sérii bych si ráda do budoucna pořídila.. :)))

    OdpovědětVymazat
  3. ano, ano a ano. Na 100% souhlasím :D Úžasná série.

    OdpovědětVymazat
  4. Hex Hll je úúúúúžasná série!
    Teď si chci v angličtině objednat tu School spirits:)
    Já mám doma bohužel jenom druhý díl:/

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju Hex Hall!!! ♥ Souhlasím, ty obálky jsou vážně úžasné, patří mezi vůbec nejpovedenější mezi YA a také se mi nejvíc líbí obálka třetího dílu. Jinak můj oblíbený díl je druhý, i když všechny díly jsou skvělé! A miluju duo Mercerová & Cross, ty jejich dialogy nemají chybu... :D Ááááá, proč u nás nevychází spin-off?!

    OdpovědětVymazat
  6. Oh, Hex Hall! Já to sérii absolutně žeru. :D Sophie a Archer, jejich poznámky, růžová upírka... je to fantastický! :)

    OdpovědětVymazat