čtvrtek 5. července 2012

Měsíční chvástačka - červen 2012



Meme pořádané Judit.
Jde o to ukázat knihy, které jsme si za daný měsíc koupili, dostali darem či za recenzi, nebo vyhráli...


 

Červen. Pro mě to byl docela hektickej měsíc. Přečetla jsem jen dvě knihy - Divergence a Eldest. Za celý měsíc jsem si nepořídila sama žádnou knihu - změna =). Dostala jsem ale dvě  knihy a jednu knihu jsem dostala jako recenzní výtisk. Za vystrko jsem dostala nějaké peníze, a tak jsem si hned taky objednala nějaké knížky :D. Bohužel ještě nepřišly, takže budou až v příští chvástačce =).


Knihy, které jsem dostala 
 
První kniha je Železný král od Julie Kagawy. Na knihu se moc těším, tak uvidíme, co se z ní nakonec vyklube:D.

Druhá kniha je něco ke vzdělaní, jmenuje se Shakespeare a jeho svět. Knihu jsem dostala na konci roku ve škole a rozhodně vypadá zajímavě. Budu si na ni muset přes prázdniny najít čas =)).


Knihy, které jsem dostala jako recenzní výtisk


Zahrada nesmrtelnosti - Past od Lauren DeStefano jsem dostala na recenzi od Fortuny Libri, které ještě jednou moc děkuji. 
Knihu právě čtu - spíše už dočítám a příběh se mi moc líbí - čekala jsem v tom horším smyslu rozhodně něco jiného a kniha mě opravdu mile překvapila.  



 


5 komentářů:

  1. Na Past si taky brousím zuby, snad si ji v co nejbližší době pořídím :DD :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ah, Pasca tú si chcem prečítať už dlhšie, tak hádam raz.:)

    OdpovědětVymazat