pátek 20. července 2012

Nadpozemská




Název knihy: Nadpozemská
Díl: 1.
Autor: Cynthia Handová
Počet stran (cca): 360
Vyšlo: 2012/09 - TEPRVE VYJDE!
Nakladatelství : CooBoo
 
Nadpozemská je příběhem nejen o andělích, ale zejména o lásce, přátelství, osudu a volbách, které někdy musíme učinit, aniž bychom chtěli.
 
Zjistit, že jste částečně anděl, není zrovna běžná rutina ani procházka růžovým sadem, zvlášť když víte, že máte naplnit na Zemi poslání, že máte úkol, který byl svěřen jedině a právě vám, ale nikdo vám neřekne, jaký ten úkol přesně je. Nicméně Clara, hlavní hrdinka trilogie Nadpozemská, se s tím statečně pere. Dokonce se snaží zjistit, kdo je ten pohledný kluk, kterého vídá ve svých snech a který zjevně nějak patří k jejímu poslání. Má ho zachránit? Je tohle smyslem jejího života?
Když se pak setká s Christianem, zdá se, že všechny dílky skládačky zapadly na svá místa. Jenže nic není tak jednoduché, jak by se mohlo na první pohled zdát. Clara je nakonec nucena volit mezi lidskou láskou a andělskou povinností a nikdo netuší, jaké důsledky to všechno může mít.


Nadpozemská mě opravdu zaujala. Obálku má podle mě opravdu nádhernou. Jsem na ní hodně zvědavá - měla by vyjít v září tohoto roku.
 
* zdroj anotace a obálka - CooBoo.cz

4 komentáře:

  1. Konečně vím, o čem tahle knížka je :D Obálka nádherná, ale podle obsahu.. mě to zas tak moc nezaujalo. Já moc nejsem na ty anděly, škoda.. ale uvidíme.. třeba si knížku koupím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám anděly docela ráda, ale v tom jejich systému se vždycky moc nevyznám :DD

      Vymazat
  2. Úžasná kniha, úžasný příběh. Těším se na další díl :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti Nadpozemská líbila :)) .. Mimochodem, druhý díl, Zasvěcená, vyjde už 4. února! :)))

      Vymazat