neděle 8. července 2012

Nakladatelský maraton 1. Fragment

  

A je tu nový projekt z dílny Verči z Book and smile. A o co v něm půjde? Jde o to vyfotit a ukázat knihy od jednotlivých nakladatelství. Více zde.



  


V 1. díle Nakladatelského maratonu půjde o knihy z nakladatelství Fragment.  A tady je moje sbírka =) ...


Zleva... :
Eragon - Christopher Paolini
Eldest - Christopher Paolini
Rudá pyramida - Rick Riordan
Aréna smrti - Suzanne Collins
Vražedná pomsta - Suzanne Collins
Síla vzdoru - Suzanne Collins
Krvavá romance - Alice Moon
Temné vize 1. : Odhalení - L. J. Smith
Temné vize 2. : Posedlost - L. J. Smith
Temná akademie 1. : Vyvolení - Gabriella Poole (mám právě půjčený)

Takže celkově to dává .... 10 knih. 


A co bych si ráda od Fragmentu ještě přečetla a pořídila?

Určitě další díl Odkazu dračích Jezdců - Brisinger, ale po dočtení Eldesta si teď dám asi chvilku pauzu. Dále mě třeba zaujala série Lovkyně snů. Potom jsem koukala ještě třeba na Krásní mrtví. A  docela by mě zajímala i Sága prokletých, která vypadá opravdu zajímavě. 




 

6 komentářů:

  1. pěkná sbírka :) líbí se mi ten stojánek, aby knížky nepadaly :) můžu se zeptat, odkud ho máš? :) Mně se jednou v noci sesypala polička paperbacků, byl to pro mě šok :D
    jinak teď čtu Brisingra a nemůžu si pomoct, ale Eldest byl podle mě lepší.. uvidím, jak se to dál bude vyvíjet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji =). Ten stojánek je z Ikei, tady je kdyžtak odkaz - http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/60198423/ :D. Asi si vážně od ODJ dám chvilku pauzu - ta tlošťka knihy mě vždycky hrozně uváže :)).

      Vymazat
  2. Zaujímavý projekt.:)
    A pekné knihy, niektoré by som tiež chcela.^^"

    OdpovědětVymazat
  3. Ságu prokletých doporučuju všema deseti, je skvělá - a navíc je u Fragmentu v akci, tuším jedna kniha za 80,- z původních 199,- :) Jen mi kazí radost, že je v originále skoro padesát dílů, česky jsou čtyři a anglicky... snad 7 a další se prý zatím vydávat nechystají... :( Já bych byla za pokračování, hrozně mě to baví...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to doufám, že se k ní brzo dostanu :D. Jjj, něco jsem o tom, že je v originále okolo 50 dílů, slyšela =) a docela mě to zarazilo :D. Tak doufejme, že někdo změní názor a budou vydávat a vydávat :DD.

      Vymazat