úterý 3. července 2012

Zpěvavé léto : 2. Eldest


Hodnocení - 4/5
Eldest - Christopher Paolini

Přečíst tuto knihu mi trvalo delší dobu, mohl za to asi taky fakt, že byl konec školního roku a všechno bylo takové napjaté, k tomu ty vedra apod. I přes to všechno, jsem knihu dočetla a příběh se mi moc líbil. První díl jsem si moc oblíbila a u druhého dílu tomu nebylo jinak.

Eldest se od prvního dílu například lišil ale tím, že se střídaly pohledy jednotlivých lidí - Eragona jsme mohli sledovat při výcviku v Ellesméře, Rorana při za/ochraňování Carvahallu a Nasuadu, dceru Ažihada, při hledání řešení záchrany pro Vardeny.

V knize rozhodně nechybí napětí, tajemno, akce a vtip. Musím ale říci, že u nějakých scén jsem se někdy i trochu nudila. Přišly mi až zbytečně protahované a já si přála, aby už skončily. Více si můžete přečíst v recenzi.

Druhý díl Odkazu dračích Jezdců hodnotím 4/5 - rozhodně mě to nezklamalo. Na druhou stranu kniha podle mě do plného počtu nedosáhla. Uvidíme jak tomu bude u dalšího dílu.




Žádné komentáře:

Okomentovat